Po co kupować, jak można uruchomić własne ręce? Może będzie mniej doskonałe, ale zrobione z sercem...

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Zimowe kwiaty na szyi i w torebce

Przed strajkiem maszyny, lecąc z rozpędu, zrobiłam jeszcze dwa kominy, oczywiście też można je nosić dwustronnie :) A do kompletu chusteczniki.


Zimowe niebieskości, z kwiecistym wspomnieniem lata :)



Moje ukochane kolory. Czerwono-czarny, z kwadratowymi, żłobionymi metalowymi guziczkami.
W czerwieniach od razu się wygląda... intensywniej. Nie niknie się w burości jesieni i zimy.






 Czarnego materiału zostało jeszcze może na jeden cieplutki kołnierz... Szkoda.

8 komentarzy:

  1. bardzo fajne pomysły, niebieski kwiatki w połączeniu z ciemnym granatem super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta druga strona to własciwie czarny, ale taki pluszowy lekko, z połyskiem :) W świetle czasem przebija granatowo :))

      Usuń
  2. informuję o dodaniu tego bloga do katalogu korzystnych zakupów:
    http://blogi-konsumenckie.blogspot.com/

    jak dla mnie jest to blog konsumenci pełną gębą, choć alternatwne podejście ma :)

    dzięki, że nas zawsze odwiedzasz i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, Adminie (już nie R.O.?) to taka poboczna działalność, z częstej potrzeby wyciszenia się, zmiany czegoś na sobie i dookoła siebie ;)

      Pewnie, że odwiedzam, bo warto :)

      Usuń
    2. R,O. = Racjonalne Oszczędzanie

      a teraz prowadzę więcej blogów niż tylko R-O, więc ile mam tych skrótów dopisać do nicka?

      co jak co, takiego bloga jak ten brakowało mi w katalogu, a teraz mam już sprawę załatwioną i jest coś z fajnym podejściem :)

      Usuń
  3. No proszę, kołnierze super:)

    OdpowiedzUsuń