Po co kupować, jak można uruchomić własne ręce? Może będzie mniej doskonałe, ale zrobione z sercem...

piątek, 8 marca 2013

Z okazji okazji :)

Mamy piękny niemal wiosenny dzień, Święto Kobiet na dodatek :)
Na dziś zapowiedziałam wynik rozdawajki, Pysiak już w domu, a więc proszę:


weronkaa84, poproszę o Twoje dane do wysyłki na maila (iimajka@op.pl) i napisz też, który komin wolisz :)

Dziękuję za udział w zabawie. Następna na dzień dziecka ;) Tylko dla "dzieciatych małoletnio" :D


Ostatnio nic nowego nie powstaje, kupiłam stopkę do pikowania i uczę się pikować, rozgryzam jakie ustawienia, naprężenia nici stosować (okazuje się, że inne niż do normalnego szycia) Lot trzmiela niejaki... ekhmm do bani na razie, idę w kwiaty :) Poniżej pierwsze próbki. Ktoś wie jak schować ząbki transportera w Silver crest? :) Jest płytka-nakładka, ale mam wrażenie, że igła mi o nią haczy.





Wszystkiego pogodnego Kobietki :)

6 komentarzy:

  1. Ale super:) Bardzo się cieszę, dziękuję Pysiakowi;) Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet:) Adresik już wysyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Weronice:) I dziękuję za zabawę:) Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego święta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zwyciężczyni:) Mam tę stopkę i nie potrafię jej zamontować. Nie wiem również czy w mojej maszynie można wyłączyć transporter. O niciach dopiero u Ciebie się dowiedziałam.nie narzekaj, Twoje pikowanki całkiem nieźle wyszły:) Najlepszego w babskie święto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za zabawę, gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne są Twoje prace wszelakie :) szkoda, że troszkę odpusciłaś temat wikliny, pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń